20 december 2006

Stationsvakt också...

Nu har Johnny Stationsvakt gått över till B Beta. Precis som i fallet Språkpolis försvann alla mina signaturer från hans kommentarer. Det jag har skrivit i kommentarerna till hans inlägg under den tid jag har följt Stationsvakt är numera från "anonymous"

Det hela måste ha med kontohanteringen att göra, men ändå: Att min signatur försvinner från kommentarerna när en blogg går över till Beta kan jag inte förstå. Min kontoinformation hos Google är ju densamma gentemot både Classic och Beta.

4 kommentarer:

  1. Riktigt skumt är det. Sitter du med Firefox förresten? har ingen aning om hur den ser ut där.

    SvaraRadera
  2. Skumt är bara förnamnet. Har andra råkat ut för samma sak?

    Har bara sett Betan i IE6 för övrigt.

    SvaraRadera
  3. pf: Vet inte vilken version av IE jag har på jobbet, men nu hemma ser det rätt ok ut på Firefox i alla fall.

    SvaraRadera
  4. Titta i hjälp-menyn/Om Internet Explorer så får du versionsinfo.

    Modigt av dig att ta hela steget vid övergången. Själv ligger jag kvar med Classic-templatet. Vete hundan om jag törs gå över efter att ha sett anne-majs inlägg. I hennes profil finns det inte längre nån blogg...

    SvaraRadera

Det här fältet redigerar man i Inställningar/Kommentarer
Ett bra ställe att informera t.ex om att man infört mailfiltrering på kommentarerna